Vamos - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Steffen Smit - WaarBenJij.nu Vamos - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Steffen Smit - WaarBenJij.nu

Vamos

Door: Steffen

Blijf op de hoogte en volg Steffen

01 November 2016 | Nederland, Haarlem

Hola,

10 jaar na mijn vorige reiservaring in Latijns-Amerika, ben ik er opnieuw. en ook deze keer houd ik een verslag bij. Dat is misschien niet leuk voor jullie maar wel voor mij. het leuke is dat dit account al meer dan 10 jaar bestaat; jullie kunnen ook verslagen van "vroeger" lezen en mij met haar zien. JA IK HAD HAAR!
over haar hadden gesproken, omdat ik haar nu niet heb, kan ik deze verschrikkelijk mooie reis maken.
let op:
"mijn eerste reis" is vroeger,
"Patagonia" is nu!

geniet van het lezen!

volg mij ook op facebook en instagram!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Steffen

Hola amigas y amigos ¿Que tal? Hier alles altijd lekker. welkom op mijn "persoonlijke" weblog. hier vind je alle ditjes en datjes van wat ik de komende 8 maanden heb gedaan in Latijns amerika. Ik zou zeggen: meld je aan, en ontvang elke keer bericht als er weer iets nieuws op m´n weblog staat!! chao

Actief sinds 16 Nov. 2006
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 22369

Voorgaande reizen:

01 November 2016 - 08 Februari 2017

Patagonia

17 November 2006 - 26 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: