cusco! - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Steffen Smit - WaarBenJij.nu cusco! - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Steffen Smit - WaarBenJij.nu

cusco!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Steffen

22 December 2006 | Peru, Cuzco

na 4 weken cusco, nog maar zo weinig berichtjes, daar moet verandering in komen.

na 4 weken bloed, zweet en tranen van het harde leren (5 dagen p/w, 4uur p/d)kan ik nu m´n bek open trekken in het spaans.

de eerste paar weken heb ik me vooral bezig gehouden met het aclimatiseren van mijn lichaam.

de eerste week verliep rustig, de spaanse lessen gingen ook gestaagd.

de tweede week was ik vrij ziek (een week lang aan de diaree. en als dat eenmaal voorbij is, dan ben je blij dat je weer normaal poept!

de derde week ging alles weer perfect, met drie man les dus ging super (normaal 6 man)
het weekend sinterklaas gevierd met z´n zessen, erg gezellig. (verslag in ander berichtje, komt nog)

en dan de vierde en laatste lesweek erg gezellig, weer de hele week ziek, 1 dag maar thuis gebleven. wat erg helpt aangezien ik het weekend naar PUNO ging (ook dit verslag volgd nog)

een nog groter en uitgebrijder verslag van "mijn leven in cusco" verwacht ik op 24-12-06 (voor jullie 25-12-06)