uno - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Steffen Smit - WaarBenJij.nu uno - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Steffen Smit - WaarBenJij.nu

uno

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Steffen

21 November 2006 | Peru, Cuzco

zo mensen, m´n eerste bericht op een hoogte van ruim 3400m. het is hier lekker warm, ik denk zo´n 25 graden -) (de dubbele punt is niet te vinden dus dan maar zo) echt veel heb ik nog niet te vertellen. ik ben goed aangekomen. het slapen is nog lastig maar lukt wel, ben om 5uur wakker (ned. tijd=11uur).
er zijn zo ook foto´s te bewonderen .
ciao!!

  • 21 November 2006 - 21:39

    Coby:

    hoi stef, dank aan aletta zij heeft mij even geholpen.

  • 21 November 2006 - 21:40

    Aletta:

    Ik dus ook even en Hitam ook, want die loopt naar je te miauwen. beetje leuk daar? en lukt het spaans?
    groetjes Aletta

  • 22 November 2006 - 19:30

    Coby Scholten:

    het gaat allemaal nog niet zo als ik wil hier maar misschien komt het nu aan . Ik heb lekker geschaatst en aletta voor het eerst weer een marathon en ze werd 11 en dat is best goed want ze gingen hard.

  • 23 November 2006 - 20:11

    Coby:

    leuke foto,s kunnen tenminste zien hoe je kan slapen . kus

  • 27 November 2006 - 20:25

    Mark K:

    Hoi Stef, leuk wat van je te horen. Veel plezier !!!
    groetjes Mopper

  • 27 November 2006 - 20:30

    Shirlana,:

    Heeey!!
    Nog geen heimwee dus ;)?!
    hopelijk heb je het naar je zin daar.
    Enne,toch nog een beetje Geel-wit mee genomen he :P?! Je kan ook gewoon niet zonder :P

    xxx-jes,
    Lana

  • 27 November 2006 - 20:35

    Koning Peter:

    Flip namens de hele elswout..

    Alles lekker ouwe, hier wel. Wij zijn lekker in de club geweest, hebben heineken gedronken en waren kogel lam tussen de lekkere dames.. Hoezet bij jou tussen de kindjes?

    hehe geintje, Al mensen leren kennen? hoe bevalt de omgeving vertel is wat meer vriend!

    Spreek je hier en over 9 maanden...

    Peter + Elswout

    Elswout Mounties
    we are not what you think,
    but we have what you like..!

  • 27 November 2006 - 20:37

    Kimmy:

    Hai lieverd!

    Vind het leuk dat je nu een website bijhoudt! heel veel plezier daar

    kus

  • 04 December 2006 - 11:24

    Coby:

    Leuke berichten van die meiden bij jou daar. Vertel jij ook nog eens wat.

  • 17 December 2006 - 19:59

    Coby:

    hoi Stef, beleef je niets meer?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Steffen

Hola amigas y amigos ¿Que tal? Hier alles altijd lekker. welkom op mijn "persoonlijke" weblog. hier vind je alle ditjes en datjes van wat ik de komende 8 maanden heb gedaan in Latijns amerika. Ik zou zeggen: meld je aan, en ontvang elke keer bericht als er weer iets nieuws op m´n weblog staat!! chao

Actief sinds 16 Nov. 2006
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 22417

Voorgaande reizen:

01 November 2016 - 08 Februari 2017

Patagonia

17 November 2006 - 26 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: