vergeten er bij te plaatsen... - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Steffen Smit - WaarBenJij.nu vergeten er bij te plaatsen... - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Steffen Smit - WaarBenJij.nu

vergeten er bij te plaatsen...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Steffen

27 November 2006 | Peru, Cuzco

ik heb idd contacten, zit hier met 3 andere nederlanders die ook een weblog hebben, bij deze: ninaensofia.waarbenjij.nu y casincusco.waarbenjij.nu

kun je ook nog andere foto´s bekijken,

succes

  • 27 November 2006 - 20:58

    Stefan:

    Stef!!!!
    Goed te horen dat alles goed is ouwe!!!!
    Hier alles top ook lkkr warm een graadje of 17! Verschil is dus maar weinig in tempratuur. Verder de voetbal gaat goed afgelopen zondag 7-0 gewonnen met de A2 en de A1 met 1-0!! Ook zonder je redden we het best hoe kut dat ook mag klinken!!! Verder doe de groeten aan de kindjes daar en we houden je in de gaten!!!! X stefan

  • 27 November 2006 - 22:06

    Naomi:

    Steffen!!!!!! Lang niet gesproken gek!! En nu zit je alweer in Peru... Ben egt jaloers!:D
    Maargoed, ik spreek je nog:P KUS!! Van naomi

  • 27 November 2006 - 22:27

    Lex:

    Steffff, jongen..ouwe vakantieganger(:P:P) Alles lekker daar? Hier wel hoor, de kou is een beetje teveel aanwezig alleen;) spreek je snel man, grtz lex..

  • 28 November 2006 - 13:14

    Chil :-):

    Hey steffie, alles goed daar? zo te lezen heb je het wel naar je zin daar. houden zo! Nou kan je wel gaan vertellen hoe het hier is maar das beetje nutteloos want alles is gewoon oldschool. beetje saai maar niet anders :)hehe ik kan de dubbele punt wel vinden. nou lees wel hoe het verders met je gaat. have fun!! ltrz Hylke

  • 28 November 2006 - 15:00

    Natalie:

    haaj haaj...
    alles gOett daaro??
    met mij opzich wel...mis je wel hoor...me grote vriend is nu weg :(
    maar overleef het wel denk ik :D
    maja
    veel succes daaro hé..!!!

  • 28 November 2006 - 15:30

    Natalie:

    haaj haaj...maar je staat ja zelf nbie op die foto's...:O...
    moet je wel ff doen hoor..:P

  • 28 November 2006 - 15:30

    Natalie:

    haaj haaj...maar je staat ja zelf nbie op die foto's...:O...
    moet je wel ff doen hoor..:P

  • 28 November 2006 - 20:35

    Thomas W:

    Steffen!
    Goed om te horen dat je het naar je zin hebt daar in Peru.
    Zoals Stefan al zei gaat t voetbal lekker, ook al missen we onze rechtsback natuurlijk verschrikkelijk ;)
    ik heb mezelf op je mailingslist gezet dus ik hoor t vabnzelf als je nieuwe berichtjes plaatst

    x thomas

  • 01 December 2006 - 20:26

    Coby:

    steffen je zus is jarig en dan ga je toch niet al die vreselijke beesten etn ik vond de foto,s al er en heb het beest doorgegeven en je sorry overgebracht.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Steffen

Hola amigas y amigos ¿Que tal? Hier alles altijd lekker. welkom op mijn "persoonlijke" weblog. hier vind je alle ditjes en datjes van wat ik de komende 8 maanden heb gedaan in Latijns amerika. Ik zou zeggen: meld je aan, en ontvang elke keer bericht als er weer iets nieuws op m´n weblog staat!! chao

Actief sinds 16 Nov. 2006
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 22410

Voorgaande reizen:

01 November 2016 - 08 Februari 2017

Patagonia

17 November 2006 - 26 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: