Feliz cumpleaños - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Steffen Smit - WaarBenJij.nu Feliz cumpleaños - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Steffen Smit - WaarBenJij.nu

Feliz cumpleaños

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Steffen

04 December 2006 | Peru, Cuzco

na een aantal keren geprobeerd te bellen kreeg ik haar niet te pakken. en aangezien ik de leuke kaart ook nog steeds thuis heb liggen heeft ze ook nog niks gehoord. maar speciaal vanuit Plaza d´armas:
GEFELICITEERD zusje, met je 23 verjaardag!!

• 05 December 2006 - 10:19

Ruthger :

gefeliciteerd met je zus
    en pas deze dag maar op voor de goedheiligman.

• 05 December 2006 - 11:29

Lies:

eey schat
    zie dat je het wel naar je zin hebt spijt me dat ik zo laat pas reageer maar had het heel druk vind het echt klote dat je weg bent en hoop dat de maanden snel voorbij zijn want we missen je echt allemaal heel erg hier maarja het voelt wle goed dat we toch contact kunnen hebben ookal ben je zo ver weg veel plz de komende dagen en niet te veel drinken en laat een paar wijven voor de plaatselijke bevolking over he hahah kuz we missen je

• 05 December 2006 - 18:35

Naomi:

Okee dan doe ik er nog 1:) Alles nog steeds nice daar?:D Volgens mij wel, hier is het egt kuuuut (vooral omdat jij er niet bent natuurlijk) t is egt smerig koud en regen enzo:( Hmpf! Hihi spreek je nog:D
    KUUUUUS

• 05 December 2006 - 22:40

Twee Taray Wichtjes:

Hey ben jij misschien die lekkere jongen die twee weken bij ons in de klas heeft gezeten? We missen je... maar niet je domme ajaxkop *pfff* want ADO tha bom, hahah loser!!!

Harstikke gezellig hier dit weekje vakantie met zwembad, zonder steffen.
    Maar we kijken wel uit naar de hereniging met onze beste vrienden op zaterdag.
    Wat eten we met sinterklaas (cuy? of was jij dat op die foto´s...)

kusjes
    nina en sofie

PS groetjes aan onze patatjongen en de nederlandse hamburgermannen

• 06 December 2006 - 12:05

Sam:

He Stef,

Wilde ook even wat van me laten horen. Nogmaals: vind t bijzonder knap wat je daar allemaal doet: de omgang met kinderen, cavia's eten... je wereld vergroten. Grote klasse ;)

Op Geel Wit is t rustig. Steef zei laatst dat we je niet missen, klopt niet helemaal: de a2 heb afgelopen weekend weer van alliance verloren met gebrek aan spelers. Heb begrepen dat zelfs Paul Leuverman als veldspeler op moest draven.

Maar Stef, ik hou je berichten in de gaten en laat weer eens een berichtje achter.

Ciao Sam

• 07 December 2006 - 23:22

Stefan:

Okee we missen je wel wilde het leed niet groter maken dan het al is. De a2 mist een echte rechtback en zondag stond paul leuveman daar. We missen je en dat is aan de uitslag te zien 4-0. Maja daar ben je denk ik meer nodig al zullen dee cavia's daar er anders over denken!!!!!!!
    Mzzl
    Keeppie

• 08 December 2006 - 09:16

Ruthger:

leuk je gister aan de lijn te hebben. nog even doorzetten en je spreekt vloeiend spaans.

• 08 December 2006 - 19:26

Coby:

Als je nu in de kerk van Cusco kijkt zie je op het schilderij van het laatste avondmaal een cuy op tafel liggen als dat nog zo is tenminste.

• 09 December 2006 - 13:32

Tineke:

leuk hoor,het ga jullie goed.

• 09 December 2006 - 23:51

Yo:

klopt helemaal van de cuy, echt grappig

• 11 December 2006 - 19:24

Hmmmmm:

hmmmmmmmm

• 12 December 2006 - 09:33

Daan:

hoi Stefan,
    zo te horen ben je al goed geïntegreerd, een cuy eten heb ik niet gedaan... Inmiddels zul je wel meer speciale gerechten hebben gegeten. Ik begrijp dat je het druk hebt met je werk, maar daarnaast ook Cusco en omgeving ontdekt. Geen last van de ijle lucht bij het trap lopen of in de heuvels?
    Manuel heeft van zijn zus gehoord dat een buitenlander zonder probleem een auto kan aanschaffen. Je moet je wel door wat bureaucratie heen worstelen (niet te veel betalen om corrupte ambtenaren sneller te laten werken!). En zorg voor een goede verzekering, als er wat gebeurt dan proberen ze van buitenlanders meer schadevergoeding te vragen. Je collega's kunnen je hopelijk goed informeren.
    Je gaat toch nog naar Machu Pichu? Probeer buiten de regentijd. En een weekend naar Puno aan het Titicaca meer met de drijvende dorpen is ook
    hartstikke interessant. Februari is de maand van Carnavales! Je merkt wel wat dat daar betekent... veel nattigheid!
    Succes en veel plezier,
    groeten, ook van Manuel,
    Daan

• 14 December 2006 - 20:06

Wim Scholten:

Hoi Steffen,

Even een berichtje vanuit Rotterdam. Ik zit dit bericht te typen en met een oog te kijken naar Heerenveen-Fc Lens. Staat nog 0-0. Hier is alles verder ok. Volg regelmatig de berichten van en naar jouw toe. Heb verder op google/earth gekeken naar de stad Cuzco. De omgeving leek me wel spectaculair. Waar zit je ongeveer?
    We wensen je veel goeds en denken regelmatig aan je. Marja/Wim/Door

• 15 December 2006 - 22:42

Miami, Fl

• 21 December 2006 - 12:25

Zach,Modes,LuucJacq:

Hallo Steffen,
    We wensen je een prettige kerst.