"gelukkig hebben we de foto´s nog" - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Steffen Smit - WaarBenJij.nu "gelukkig hebben we de foto´s nog" - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Steffen Smit - WaarBenJij.nu

"gelukkig hebben we de foto´s nog"

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Steffen

03 April 2007 | Peru, Cuzco

´one-Man´
Zo had dit stukje ook wel kunnen heten. Er is namelijk nog 1 man over…

Het begon allemaal rustig, naja rustig. Zondag gezellig wat gedronken, tja laatste keer dus moest het natuurlijk.
Gister, wat een dag zomaar, uit het niets om half 8 klaar wakker geworden, best schikken maar wel lekker. Opgestaan alsof he teen normale dag was. Oma gebeld (owh wat was ze blij, meteen wist de hele familie dat ik gebeld had) helaas kon ik mijn andere oma niet te pakken krijgen. Beetje geïnternet. En naar huis gegaan om te poepen. Onderweg kwam ik Robert tegen, hij naar school, ik naar de wc en daarna afgesproken op het plaza.
Daar lekker gechilld, ruim een uur, anderhalf in de zon, beetje met Peruanen gepraat. En gewacht op Johan, de n*ger. Helaas toen hij kwam, kwam de regen mee dus gingen we vrijwel meteen door naar ´Los Perros´. Daar lekker gegeten (heerlijke broodjes). Cas kwam er 10 minutjes later ook bij.

Rond uur uurtje of zes gingen we weer naar huis. Zij inpakken, ik siesta. Om half 8 afgesproken om voor de laatste keer een biertje te pakken in onze stamkroeg ´La Caretta´.

Om half 10 was het echt zover, ze verlieten ´La Caratta´. En de genen die ons kennen weten dat het echt zover is, ellos van. Naar het busstation gebracht en daar afschijd genomen, ja… het was vrezelijk erg, zelfs iets weggepinkt.

Maar zoals het verhaaltje al luidt, en Harm Edens altijd citeerd,

“Gelukkig hebben we de foto´s nog.”

  • 04 April 2007 - 03:03

    Bert En Cas:

    haha we bellen je wakker luie flikker!!! wel leeg zonder stef in LaPaz... morge death road maar we bellen nog als we het overleven

    pze ouwe blanke

  • 04 April 2007 - 08:33

    Coby:

    leuk shirtje Stef, ja , heb je al nieuwe maatjes want zonder vriendjes is effe wennen.

  • 04 April 2007 - 09:34

    Suus:

    Flipje!
    Wanneer kom je terug? Kunnen we weer een biertje op de elswout drinken!

    X Susanne

  • 04 April 2007 - 10:34

    Michiel:

    blijkbaar helemaal de juiste keus geweest om vrijwilligerswerk in peru te gaan doen.
    het ziet er echt onwijs vet uit, relaxte mensen mooie verhalen.
    ik heb bijna zoiets van wtf ik ga het ook gewoon lekker doen volgend jaar.

    maar straks hebben we onze onverslaanbare rechtsback dus weer teurg :D miss dat je de laatste wedsrijd van het seizoen nog mee kan spelen dat zou echt mooi uitkomen.

  • 04 April 2007 - 18:06

    Esteban:

    laatste wedstrijd van het seizoen gaat niet lukken, ben namelijk de 27ste van juli (dag voor de jambo) terug.

    verder wel goednieuws, ik ga SPW doen!!

  • 24 April 2007 - 14:22

    Alet:

    Hoi Steffen,
    Ik weet het, het is al een hele tijd geleden dat ik iets liet horen. Ik heb je nog wel geprobeerd te bellen, maar ik kreeg alleen maar een spaanse voicemail, ik probeer het een andere keer nog wel.
    Alles gaat goed hoor ik en lees ik. Hier ook nog steeds. Heb nu ongelovelijke honger dus ga straks wat eten en dan werken.
    School gaat ook nog steeds goed (hoop ik) haha. Nee hoor, moet wel lukken. Ik wil perse over dus...
    Veel plezier nog de laatste maanden daar in het zonnige Peru en waar je nog meer heen gaat.
    groetjes je zus!!
    ps. Ik heb een neiuwe piercing, in dat fliebertje van je oor. Dat nog net aan je hoofd vast zit (goh, snap je het nog? haha Dat dingetje in je oor. haha, je ziet hem wel als je thuis komt.
    groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Steffen

Hola amigas y amigos ¿Que tal? Hier alles altijd lekker. welkom op mijn "persoonlijke" weblog. hier vind je alle ditjes en datjes van wat ik de komende 8 maanden heb gedaan in Latijns amerika. Ik zou zeggen: meld je aan, en ontvang elke keer bericht als er weer iets nieuws op m´n weblog staat!! chao

Actief sinds 16 Nov. 2006
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 22401

Voorgaande reizen:

01 November 2016 - 08 Februari 2017

Patagonia

17 November 2006 - 26 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: